Vanliga frågor om fakturor
Läs gärna svaren på de vanligaste frågorna nedan. Ifall du fortfarande behöver hjälp, kontakta kundtjänst via knappen nedan.
Månadsavgiften debiterar i förskott för de kommande 30 dagarna. Vår primära betaltjänstleverantör är Klarna men vi erbjuder även betalning via autogiro och faktura direkt från SkimSafe. Du kan uppdatera din valda betalmetod här: Ändra betalningsmetod. Just nu bjuder vi på 1 fri månad när du väljer autogiro!
Försäkra dig om att du har en fungerande betalmetod genom att uppdatera din betalmetod här.
Du kan uppdatera din valda betalmetod här: http://www.skimsafe.se/andra-betalningsmetod/.
Efter din kostnadsfria provperiod så debiteras du varje månad en månadsavgift för ditt medlemskap. Vi har aldrig någon bindningstid och du kan närsomhelst avsluta ditt medlemskap via ”Uppsägning”, under rubriken Support, längst ner på vår hemsida.
Observera att debiteringar eller fakturor som skickats före din uppsägning behöver betalas. Vi skickar aldrig några fakturor efter att du sagt upp ditt medlemskap.
Vi skickar aldrig fakturor efter att du sagt upp ditt medlemskap via knappen ”Uppsägning” längst ner på vår hemsida men fakturor som skickats innan uppsägningen behöver betalas.
På din faktura hittar du Beställningsdatum eller Orderdatum. Ifall du gjorde din uppsägning efter det datumet så behöver fakturan betalas.
Vår betaltjänstleverantör Klarna skickar först fakturan via e-post med 30 dagars betaltid, ifall fakturan inte betalas i tid så skickas en påminnelse via brev. När en påminnelse via brev skickas så tar Klarna ut en påminnelseavgift. SkimSafe har inte möjlighet att ta bort Klarnas påminnelseavgifter.
Klarna skickar först fakturor via e-post med 30 dagars betaltid, ifall fakturan inte betalas i tid så skickas en påminnelse via brev. När en påminnelse via brev skickas så tar Klarna ut en påminnelseavgift. SkimSafe har inte möjlighet att ta bort Klarnas påminnelseavgifter. Läs gärna mer om Klarnas betalvillkor här.
På grund av banksekretess kan vi inte se status på din betalning till Klarna. Logga in på Klarna.se, kontakta Klarna direkt på 08-120 120 10 eller via deras chatt om du har ytterligare frågor om status på en faktura från dem.